Reklamacje

Reklamacje

Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie są objęte gwarancją producenta lub rękojmią.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z powodu:

  • winy użytkownika,
  • złego konserwowania sprzętu,
  • przechowywania w nieodpowiednim miejscu,
  • nie stosowania się do instrukcji użytkowania,
  • wypadków losowych.

Aby złożyć reklamację na produkt:

  1. Wypełnić poniższy formularz. 
  2. wyślij do nas pocztą bądź kurierem produkt, który chcesz reklamować,
  3. do paczki dołącz:
    • reklamowany produkt,
    • wypełniony wniosek reklamacyjny,
    • dowód zakupu. (potwierdzenie płatności)

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki reklamacja będzie rozpatrzona. Klient o przebiegu reklamacji będzie informowany za pomocą e-mail’a bądź telefonicznie.

Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl